FANDOM

Simon Larsen er 126 år gammel og er født som østriger og flyttede til Tyskland i 1913. Simon kedede sig i Tyskland og begyndte hermed at modernisere sit skæg. Men en dag udsendte Simons skæg onde kræfter, der beorderede Simon til at overtale tyskerne til at lave en ordenlig tyskerparty med jøderne. Indkøbslisten bestod tonsvis af lattergas og masser af pokemonkort! Han tvang jøderne til at spise pokemonkort mens han selv så little britain. Serien gav simon en inspiration om leadership på veldokumenterende vis. Under hans marcher mod jøder tvang han sin hær til at synge ihærdigt neunzigneunzig (oversættelse fra tysk til tal -> 99) luftballon. 

Han er især berygtet for sit kenskab til sit kamera. Han forstår virkelig at kunne håndtere hvilket som helst kamera med bravur. ifølge rygter tager han ud til børnehaver for at tage billeder af børn der gynger eller slår hinanden, med det formål at vise verdenen hvilken lusket plan han har fået. Desværre forløb 2. verdenskrig ikke som det skulle så nu samler han fotografisk information til sin næste hær til at overtage verden.