FANDOM

Sebastian Storm er en lille 19-årig dreng fra Kokkedal, Sverige. Man skulle tro at han er en kok fra en dal, men nej det bliver bedre endnu. Han er faktisk retarderet og siger 'din mor' og 'fede nar' til næsten alt og alle. Han stammer også, tihi :D. Det har ikke været nogen nem opvækst når man har boet i Sverige i Kokkedal. Det er tilmed også svært når man er blevet røvpullet af svenske kødboller igennem hele sit liv.

Storms billiv

Når Storm kører bil, køre han bil ligesom en kok fra en dal. Bare endnu mere halvhjertet. Storm har sat standarden for hvor lavt man skal præsterer til køreprøven for faktisk at bestå sådan en af slagsen. Storm kigger nemlig ikke efter trafiklysene, han køre nemlig over for rødt, for når der er grønt på den modsatte side af et kryds, så er der dælme også grønt for ham, forestiller han sig i sin lille retarderet kokkedalshjerne (lige meget om dem der er grønt for på den modsatte side kun må køre til højre). Når Storm skal parkerer, så tror han altid at han har styr på hans fars 500k Opel. Indtil han styrer hans fars nyerhvervede bil over en træstub. 

Storm og Fodbold

Storm elsker fodbold. Han holder dog med de forkerte hold og dermed bliver han meget ofte kaldt for "Brøndby bøsse". Lige for tiden er han stjerne på Nivå i seniorrækken i 5 division. (Mange rygter går på at han faktisk er pisse dårlig, selvom hans mor siger han ligner lidt Michael Laudrup) Derudover er Storm Barcelona fan. Han er fan af folk der smider sig temmelig ofte og nemt. Ligesom med skiløberne til Sochi.

Storm og Fifa

Til daglig spiller Storm det meget populære fodbold spil FIFA. Han har skabt holdet FC Storm, som er navngivet efter FC (Barcelona) og (Sebastian) Storm. Det populære spil Fifa, har efter sigende mistet popularitet siden Storm spillede Fifa. Flere af Fifa-spillerne syntes at spillet blev alt for nemt efterhånden som Storm spillede mere og mere. Derudover er der også en stor stigning i form af køb af dårlige spillere på Ultimate team, som i efterfølgende research stammer fra Fifa-spilleren Storm.

World of Storm

Storm spiller også det ultra populære MMORPG-spil "World of Warcraft", som han ifølge rygter mener at skulle være en af verdens bedste online spillere. Han er kendt for sin aktivitet på Auction House, hvor han finder billige ting, køber det og sælger det endnu billigere end han købte dem for. Denne taktik kaldes "Falling Storm" / "Falende Storm", da han mister flere og flere penge på det.

Storm spiller også som Death Knight, men man skulle tro at han spillede Paladin, da hans transmog er noget en Paladin kunne finde på at bruge.

Storms' forsvundne arabiske storebror

Storm er meget glad for at spille.. ja.. alt muligt, så hvorfor ikke også poker? En dag, da Storm, Mikkel og Pasnøl lavede skolearbejde i programmet Texas Hold'em på Fjæsbog, så var der en person som hjalp til med arbejdet. Hans navn var Sebastehanon Delos Reyes Bello og det viste sig at det var Storms' forsvundne arabiske storebror.

Sebastehanon

Storms citater

"Du kan bare kalde mig Storm" - Retarderet person til nye mennesker.

"Life is tough, but it's tougher when you're Storm." - Morgan Freeman.

"DIN MOAR" - Storm i normal tilstand.

"FEDE NAR" - når han ikke savner sin mor.

"Skal jeg lige nævne hans hold? Hans målmand... Kan jeg ikke lige huske." - Storm, da han skulle præsentere en retards holdopstilling i svensk fodbold.

"Jeg må se om det fucker op, når jeg bukker op." - Storm, når han har drukket for meget rævepis.