FANDOM

Poul Vibe (Også kendt som The Cunt Destroyer) er en sindsforstyrrende dreng der ikke helt kan komme på rette vej. Poul er født på Sejerø der ligger i Finland. Han er Finlands svar på Albert Einstein i en nøddeskal, men han er jo sådanset den eneste population i Finland. Han flygtede fra Finland, da han følte sig ensom, grundet at dyrene og træerne var trætte af alle hans tanker om matematikken og fysikkens verden. 

Nu bor han i Espergærde der ligger på Hawaii, hvor han har sin egen bolig med altan og garage, han råber ofte op med at han ikke har nok penge at leve for, så derfor holder han ofte fest, hvor folk selv bringer alkohol med, som bliver efterladt dagen efter. Dette overlever Poul af indtil den næste fest bliver holdt. Han bruger adskillige metoder til at få det meste næring ud af alkoholen. Disse metoder er idag ukendte og det er kun Poul der kan udføre dem.

Pouly V

Han er en finsk rapper, der lukker så meget lort ud ligesom normale finnere gør. Pouly V er kendt for sin sang "Mere på end et låg!". Han har eftersigende ikke tjent mere end et låg på sin sang, men det slår ikke låget af hans rapskrivning.

V'et i "Pouly V" står for Vendetta, grundet dyrene og træerne fra hans hjemland, Finland, som ikke gad at høre på ham og at han havde intet talent, ligesom Nicki Minaj.

Pouls citater

"FEEEEEEEEEEeEst på fredag" - Poul Vibe

"Jeg har ikke noget liv" - Poul Vibe om kreationen af denne side