FANDOM

Daniel Pasbøl (også kendt for El-spasso, Spasbøl, Paspåøl) er en ludfattig gammel mand på 19 år, som har formået at få skaffet en villa i Humlebæk, Uganda. Der har tidligere gået rygter om at det er den svenske mafia som har haft en eller flere tæer med i spillet og her er der altså tale om "Swedish House Mafia". Swedish House Mafia, skaffer huse til hvide afrikabørn ved brug at sælge svenske tæer, hvilket er meget normalt ifølge flere anonyme kilder der ikke kender Swedish House Mafia.  

Daniels love

Daniel har et meget skiftende humør. Ingen ved hvornår han eksploderer af vrede, men man ved heller ikke hvornår han eksplodere af endnu mere vrede eller hvornår han mener at han har pause. Mange vidensskabs mænd har prøvet at observere Daniels humør. Men Daniels humør er så udsædvanlig ift. alle andre mennesker at man rent faktisk kan sætte hans humør op i en ligning således:

Daniels humør lov

60-Cos^(-1)(Daniel humør)

Daniels humør = ≥0.5≤1

Daniels første lov

Daniels er glad når han sidder og skriver en opgave og skifter skriftstypen til Verdana 12 og ændrer linjeafstand til 1.5.Denne teknik er kendt for "Daniel Teknikken". Denne teknik bruges især når man har Niels som lærer, når han kun kigger på sidetal og ikke ord på hver side i sine rapporter. Denne teknik undgår at læreren siger at du ikke har sider nok i din rapport.

Daniels ulogiske lov

Daniel har formået at lave en lov som laver logiske gates om til ulogiske gates i flertal. Det han gør er at tilføje et s efter typen af gate. Her er listen over de logiske gates som bliver lavet om til ulogiske gates:

AND gates  ANDS gates

NAND gates  NANDS gates

OR gates  ORS gates

NOT gates  NOTS gates

XOR gates  XORS gates

NOR gates  NORS gates

XNOR gates  XNORS gates

Men de nye ulogiske gates udtales ikke kun med et s, men der er et skjult k. Det vil resultere i at det vil komme til at udtales:

ANDS gates → ANDSK gates

NANDS gates → NANDSK gates

ORS gates → ORSK gates

NOTS gates → NOTSK gates

XORS gates → XORSK gates

NORS gates → NORSK gates

XNORS gates → XNORSK gates

Daniels mange ansigter

Daniel har mange ansigter og forklædninger i verden. 80 % af verdens befolkining er rent faktisk Daniel Pasbøl. Han fremgår rigtigt meget ofte i hele verden uden at vi ved det. Rygter siger at han selv ikke ved det. 

Her forneden er der et par eksempler på nogle af Daniel's forklædninger:

Daniel og svenskere

Daniel og svenskere forstår hinanden. De forstår hinanden på et rigtigt højt intellektuelt plan. Han har endda handlet hos svenskerne tidligere. Der har været rygter om at det var salg af svenske kødboller, men disse rygter kan ikke bekræftes, da personerne på mystisk vis blevet dræbt.

Daniel og CS:GO

Daniel er til tider meget glad for spillet Cookie Strike : Global Oreo. Når han spiller med retardoerne Mikkel og Storm (Sebastehanon), så formår Daniel på mystisk vis at få en meget.. acceptabel score (acceptabel hvis man ikke aner en skid om spillet, udueligt hvis man er over Sølv 1) ved at lade holdkammeraterne skyde alle fjenderne, så der er plads til at Daniel kan dvaske sig hen til bombeområdet og aggressivt kyle bomben ned på jorden.
Hello Kitty Aventure - Lapin Calin Song

Hello Kitty Aventure - Lapin Calin Song

full

Daniels citater

"Ged!" - Daniel når han ikke magter en skid.

"Tror du jeg magter det?" - Daniel når hans motivation mangler.

"Åh.. James.. Fuck me!" - Daniel når han prøver at skaffe opmærksomhed hos det samme køn.

Svensk kassedame: "Du skal trykke godkend." Daniel: "Nej tak.."

“Er det ikke herligt at se så mange mænd i cykelshorts?" - Daniel (aka. Jørgen Leth) når han kommenterer Tour de Antarktis.

"Vi skal have pulled mikkel" - Daniel, da han simpelthen ikke kunne vente længere på Pulled Pork.

"Du laver lort i mig!" - Daniel, når der er indvandrere i nærheden, som påvirker hans kognitive skema.

"Hvordan kan Niclas have kørekort, når han er ordblind?" - Daniel, når han ser på et lyskryds og undre sig over hvordan en ordblind kan se hvilken farve, lyskrydset har.

"Baaaby born, baby born!" - Daniel, når han er barnlig og mener at andre folk er barnlige.

"Daniel's lov er en lov!"

Valg 2015

I 2015 bestemte Daniel Pasbøl at gå til valg for partiet Orange Koreaner. Daniel Pasbøl gik til valg med sloganet "Magter du ikke at stemme, stem på Daniel. En af hans mærkesager er, at børn skal i snor når de er ude i trafikken. Flere rygter siger at han har adopteret mærkesagen fra hans tidligere mentor Obi-Wan Breum. 

  • STEM PÅ DANIEL MEIN FUHRER
  • stem på pedofilen daniel